Лічильник палива DFM

Київська

Продаж

Диференціальний витратомір DFM 250D дозволяє: -максимально точно визначати витрата палива; -визначати час роботи двигуна; -виявляти факти зливу палива; -вчасно виявляти несправність паливної системи. -функція «антивандал»: вібро і ударостійкість. Завдяки корпусу класу IP54 пристрій надійно захищений від потрапляння вологи і пилу. Максимальний диференційний витрата становить 150 л / год, мінімальна витрата палива в камері - 25 л / год, максимальний - 250 л / год. Технічні характеристики і переваги витратоміра DFM 250D: -Інтегрується з найпопулярнішими GPS / ГЛОНАСС системами -Монтується на транспортні засоби з двигунами Euro (TIER) стандартів 3/4/5 -При кожному наповненні камери паливом створюється імпульс, що дозволяє точно розрахувати кількість рідини в баку. Досягається це завдяки камері кільцевого типу. Інтегрований в витратомір фільтр дозволяє очистити паливо від сторонніх домішок. Пристрій можна впровадити в вантажну техніку, с / г та спец техніку, в паливну систему тепловозів і річкових суден. Модель справно працює при екстремально низьких і високих температурах навколишнього середовища: від -40 ° до + 80 ° У DFM D дві вимірювальні камери - для прямого та зворотного паливних магістралей. Регулятор потоку самостійно обчислює різницю витрат в кожній камері і веде Лічильники. Значення Лічильників передаються на термінал моніторингу у вигляді цифрових повідомлень (для DFM з виходом RS232, RS485 або CAN). Вбудована батарея У разі відсутності зовнішнього джерела живлення, наприклад, з бортової мережі, DFM продовжує реєструвати дані у внутрішній пам'яті. Коли зовнішнє живлення буде відновлено, всі накопичені дані будуть передані на бортовий термінал моніторингу. Замінний грязьовий фільтр встановлено у вхідному штуцері DFM. Захищає камеру витратоміра від попадання частинок бруду і піску, істотно збільшує надійність і довговічність витратоміра. Фільтр замінюється в польових умовах, без необхідності розбирання-збирання та додаткової перевірки витратоміра. ПЕРЕВАГИ DFM 250D над аналогічними приладами: Лічильники витрат і часу роботи: -Витрати палива -Годинна витрата палива, л / год -Годинна витрата в камері «Подача» -Годинна витрата в камері «Обратка» -сумарний витрата палива, л -сумарний витрата палива в режимі «Холостий хід» -сумарний витрата палива в режимі «Оптимальний» -сумарний витрата палива в режимі «Перевантаження» -сумарний витрата палива в режимі «Негативний» ( «Обратка» більше «Подання») Час роботи двигуна: -сумарний час роботи, год -сумарний час роботи в режимі «Холостий хід» -сумарний час роботи в режимі «Оптимальний» -сумарний час роботи в режимі «Перевантаження» -сумарний час роботи в режимі «Негативний» -сумарний час роботи камера «Подача» -сумарний час роботи камера «Обратка» -час роботи камер «Подача» і «Обратка» у всіх режимах витрати палива СПЕЦІАЛІЗОВАНІ: -Час роботи в режимі «Накрутка», ч -Час роботи в режимі «Втручання», ч -Витрата палива в режимі «Накрутка», л -Поточний режим роботи двигуна по витраті палива -температура палива -Стан функції термокоррекціі -Величина поправочний коефіцієнт -Залишок заряд батареї. Посилання https://transgroup.ua/
id: 3443
450 UAH
ТРАНС ГРУП МОНІТОРИНГ
id: 3443
Лічильник палива DFM

Київська

Продаж

450 UAH
договірна
ТРАНС ГРУП МОНІТОРИНГ
2020-06-16 21:19:12
28
Лічильник палива DFM
Диференціальний витратомір DFM 250D дозволяє: -максимально точно визначати витрата палива; -визначати час роботи двигуна; -виявляти факти зливу палива; -вчасно виявляти несправність паливної системи. -функція «антивандал»: вібро і ударостійкість. Завдяки корпусу класу IP54 пристрій надійно захищений від потрапляння вологи і пилу. Максимальний диференційний витрата становить 150 л / год, мінімальна витрата палива в камері - 25 л / год, максимальний - 250 л / год. Технічні характеристики і переваги витратоміра DFM 250D: -Інтегрується з найпопулярнішими GPS / ГЛОНАСС системами -Монтується на транспортні засоби з двигунами Euro (TIER) стандартів 3/4/5 -При кожному наповненні камери паливом створюється імпульс, що дозволяє точно розрахувати кількість рідини в баку. Досягається це завдяки камері кільцевого типу. Інтегрований в витратомір фільтр дозволяє очистити паливо від сторонніх домішок. Пристрій можна впровадити в вантажну техніку, с / г та спец техніку, в паливну систему тепловозів і річкових суден. Модель справно працює при екстремально низьких і високих температурах навколишнього середовища: від -40 ° до + 80 ° У DFM D дві вимірювальні камери - для прямого та зворотного паливних магістралей. Регулятор потоку самостійно обчислює різницю витрат в кожній камері і веде Лічильники. Значення Лічильників передаються на термінал моніторингу у вигляді цифрових повідомлень (для DFM з виходом RS232, RS485 або CAN). Вбудована батарея У разі відсутності зовнішнього джерела живлення, наприклад, з бортової мережі, DFM продовжує реєструвати дані у внутрішній пам'яті. Коли зовнішнє живлення буде відновлено, всі накопичені дані будуть передані на бортовий термінал моніторингу. Замінний грязьовий фільтр встановлено у вхідному штуцері DFM. Захищає камеру витратоміра від попадання частинок бруду і піску, істотно збільшує надійність і довговічність витратоміра. Фільтр замінюється в польових умовах, без необхідності розбирання-збирання та додаткової перевірки витратоміра. ПЕРЕВАГИ DFM 250D над аналогічними приладами: Лічильники витрат і часу роботи: -Витрати палива -Годинна витрата палива, л / год -Годинна витрата в камері «Подача» -Годинна витрата в камері «Обратка» -сумарний витрата палива, л -сумарний витрата палива в режимі «Холостий хід» -сумарний витрата палива в режимі «Оптимальний» -сумарний витрата палива в режимі «Перевантаження» -сумарний витрата палива в режимі «Негативний» ( «Обратка» більше «Подання») Час роботи двигуна: -сумарний час роботи, год -сумарний час роботи в режимі «Холостий хід» -сумарний час роботи в режимі «Оптимальний» -сумарний час роботи в режимі «Перевантаження» -сумарний час роботи в режимі «Негативний» -сумарний час роботи камера «Подача» -сумарний час роботи камера «Обратка» -час роботи камер «Подача» і «Обратка» у всіх режимах витрати палива СПЕЦІАЛІЗОВАНІ: -Час роботи в режимі «Накрутка», ч -Час роботи в режимі «Втручання», ч -Витрата палива в режимі «Накрутка», л -Поточний режим роботи двигуна по витраті палива -температура палива -Стан функції термокоррекціі -Величина поправочний коефіцієнт -Залишок заряд батареї. Посилання https://transgroup.ua/